-

Jag bryr mig de gör jag, de har jag alltid gjort, och hur jag än skulle förska att inte så kommer jag alltid bry mig om dig. Och helt seriöst så va väl de här endå väldigt onödigt att börja bråka om ? klart jag vill vara med dig, men de finns mycket annat , inget går före och jag kommer aldrig lägga dig åt sidan men eftersom vi inte bor på samma ställe så kan vi inte sitta ihop liksom ! och som du skrev, att jag kommer ångra de jag skrev. mhm, du hade rätt, sköt dina egna problem.. men vafan dina promblem är mina promblem. Och kommer alltid vara, men ibland känner man sig inte så som man vill vara, perfekt föra alla och endå kunna va sig själv. Menar inte att något skulle va lättare för dig, men jag snacka om mig nu !
oavsätt vad så kommer du alltid att vara min syster, hur jobbig, tråkig, sur, arg du än skulle bli på mig.
 sen ett år på dagis och föralltid syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0